Toda pozor, v gorah nismo sami – kar je za nas prostor svobode in sprostitve, je za živali dom!
Živali pozimi upočasnijo svoj življenjski ritem. Vsakršno gibanje v snegu zahteva večjo porabo dragocene energije, ki jo v pusti in s hrano borni pokrajini stežka obnovijo. Da ne plašimo živali, se obnašajmo diskretno, tiho, predvsem pa izbirajmo poti, ki se izogibajo neposredni bližini potencialnih bivališč živali - samotnega s snegom nepokritega grmovja, območij z večjo koncentracijo živalskih sledi ....
Če ti angleški jezik ne predstavlja težav, si več lahko prebereš na spletni strani Be Part of the Mountain.
Učne enote, ki so objavljene na portalu Triglavska zakladnica, je mogoče povezati z različnimi učnimi načrti.
1. razred:
SPO:
2. razred:
SPO:
ŠPO:
3. razred:
SPO:
ŠPO:
4. razred:
ŠPO:
5. razred:
ŠPO:
6. razred:
ŠPO:
NAR:
Razvijanje stališč in odnosov:
7. razred:
ŠPO:
Razvijanje stališč in odnosov:
8. razred:
FIZ:
ŠPO:
BIO:
9. razred:
FIZ:
ŠPO:
BIO:
"Analiza, evalvacija in uskladitev vsebin Triglavske zakladnice s programi in učnimi načrti za osnovne šole je bila izvedena z zunanjim sodelavcem, dr. Iztokom Tomažičem, avtorjem številnih gradiv za osnovnošolske naravoslovne predmete in predavateljem didaktike na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani."
Biosferna območja so območja ekosistemov z bogato biotsko raznovrstnostjo. Namenjena so ohranjanju ekosistemov in njihove biotske raznovrstnosti ter spodbujanju trajnostnega razvoja ob vključevanju in sodelovanju lokalnega prebivalstva.
V Sloveniji so bila do leta 2018 opredeljena štiri biosferna območja:
V okviru projekta Sodelovanje med Las-i: Približjamo Unescova biosferna območja prebivalcem smo pripravili zanimive vsebine, ki bogatijo našo Triglavsko zakladnico.
»Za vsebino je odgovoren Javni zavod Triglavski narodni park. Organ upravljanja, določen za izvajanje Programa razvoja podeželja RS za obdobje 2014–2020, je Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.«