Navezuje se na predmet naravoslovje in športna vzgoja.
Učence odpeljemo na primeren kraj v TNP, kjer bodo med krajšim pohodom lahko opazovali različne travnike.
Razložimo jim značilnosti intenzivno gojenega travnika, ki ga dobro gnojijo in večkrat na leto kosijo. Razložimo jim tudi značilnosti travnika, ki je malo gnojen in pokošen v času, ko rastline že odcvetijo.
Ko so otroci gotovi, se na primernem kraju zberemo skupaj in se pogovorimo, katere rastline in živali so našli. Vprašamo jih tudi, katerih barv je na travniku največ in skupaj poskusimo ugotoviti, zakaj je tako (cvetovi - opraševanje, plodovi – hrana).
Na primerih razložimo (ponovimo oz. utrdimo) način razmnoževanja rastlin.
Učencem pokažemo območja, kjer se na travniku ponovno zarašča gozd. Razložimo, da večina travnikov obstaja zaradi delovanja človeka - košnje ali paše živine.
Na koncu osvojeno znanje ponovijo s pomočjo igre.