Vsebine se navezujejo na naravoslovje in tehniko, družbo, geografijo, zgodovino in biologijo. Aktivnosti so prilagojene starosti otrok.
Učence peljemo do obale Bohinjskega jezera kjer:
S skupino, ki ostane v Centru TNP Bohinj:
Dejavnost poteka ob primernem potoku v TNP ali v okolici šole.
Učencem pokažemo, kako se nabira vzorce drobnih vodnih živali v tekoči vodi. Sami naberejo živalce, ki si jih potem ogledajo pod lupo. S pomočjo določevalnih ključev ugotavljajo, katere živali so našli.
Razložimo, da so nekatere vrste bolj občutljive na vodno onesnaženje kot druge. S pomočjo preproste tabele z indikatorskimi vrstami sami ugotovijo, kakšna je kvaliteta vode, v kateri so nabrali vzorce.
Vsebine se navezujejo na naravoslovje in tehnika, naravoslovje, biologijo.
V centru TNP Bohinj si lahko nabrane organizme učenci ogledajo pod stereo-lupami. Spoznajo različne organizme, dele telesa, s čim dihajo v vodi. Nekaj organizmov skicirajo, skupaj jih poimenujemo. Rešijo učne liste.
Podobno raziskovanje lahko izvedejo učitelji v bližini šole. Učenci lahko primerjajo rezultate s tistimi iz TNP.