Mi imamo se ''fajn'' ... če je sneg ali če ga ni!

Mi imamo se ''fajn'' ... če je sneg ali če ga ni!

Zimske aktivnosti

Zimski dnevi so lahko zelo zabavni! Za motivacijo smo izbrali 20 zimskih aktivnosti … takšne za sneg in brez njega.
  1. Igrajte se slepe miši, skrivalnice ali se lovite. Pozimi je težko najti skrivni prostor, kajne!?
  2. Opazuj zimsko zvezdnato nebo. So zvezde na istem mestu?
  3. Izdelaj svojo svetilko in se zvečer s starši odpravite na sprehod.
  4. Ob mraku se s prijatelji igrajte z naglavnimi ali ročnimi svetilkami.
  5. S starši postavite svoj zimski pustolovski park in tekmujte.
  6. Z milnico delaj milne balončke. Kaj se zgodi, ko je temperatura pod °0 Celzija?
  7. Opazuj gozd. Kaj najdeš na tleh? Katere živali vidiš? Ustvari umetnino.
  8. Fotografiraj zimsko naravo.
  9. Izdelaj in obesi ptičjo krmilnico.
  10. S starši zunaj postavite kres in povabite sosede na čaj
… KO JE SNEG ...
  1. Odpravi se na sprehod, ko sneži, in lovi snežinke z jezikom. Gre?
  2. Naredi snežaka in s prijatelji tekmuj, ko bo imel lepšega, večjega …
  3. Delaj angelčka v snegu.
  4. Zgradi svojo ledeno umetnino ali iglu.
  5. Uživaj v zimskih športih! Sankaj, smučaj, deskaj na snegu. Nauči se drsati ali igrati hokej na ledu. Pojdi na javno drsališče.
  6. Kepajte se!
  7. Počistite sneg pred domačim vhodom (in pomagaj kakšnemu starostniku pri tem).
  8. Igrajte nogomet v snegu. To bo smeha …
  9. Pojdi na sprehod in opazuj stopinje živali.
  10. Igrajte križce in krožce na snegu.

Cilji učnega načrta

Mi imamo se ''fajn'' ... če je sneg ali če ga ni!

Učne enote, ki so objavljene na portalu Triglavska zakladnica, je mogoče povezati z različnimi učnimi načrti.

1. razred:

ŠPO: 

  • učenci izvajajo različne gibalne igre na snegu in ledu

2. razred:

ŠPO:

  • učenci izvajajo različne gibalne igre na snegu in ledu, drsajo, smučajo, hodijo in tečejo na smučeh, deskajo na snegu

učenci upoštevajo osnovna načela varnosti v telovadnici, na igrišču, v bazenu, na snegu in pohodu

SPO: 

  • učenci spoznajo sledove gibanja

3. razred:

ŠPO:

  • učenci izvajajo različne gibalne igre na snegu in ledu, drsajo, smučajo, hodijo in tečejo na smučeh, deskajo na snegu
  • učenci upoštevajo osnovna načela varnosti v telovadnici, na igrišču, v bazenu, na snegu in pohodu

4. razred:

ŠPO:

  • učenci poznajo in upoštevajo pravila obnašanja ter osnovna načela varnosti (v telovadnici, na igrišču, ob vodi in v vodi, v gorah, na smučišču idr.) 

5. razred:

ŠPO:

  • učenci poznajo in upoštevajo pravila obnašanja ter osnovna načela varnosti (v telovadnici, na igrišču, ob vodi in v vodi, v gorah, na smučišču idr.)

6. razred:

ŠPO:

  • učenci poznajo in upoštevajo pravila obnašanja ter osnovna načela varnosti (v telovadnici, na igrišču, ob vodi in v vodi, v gorah, na smučišču idr.)

7. razred:

ŠPO

  • učenci oblikujejo pozitivne vedenjske vzorce (vztrajnost, medsebojno sodelovanje in pomoč, strpnost, sprejemanje različnosti, zdrava tekmovalnost, spoštovanje športnega obnašanja na tekmovanjih, odnos do varovanja šolske lastnine in športne opreme, naravovarstveno ozaveščanje)

8. razred:

ŠPO:

  • učenci oblikujejo pozitivne vedenjske vzorce (vztrajnost, medsebojno sodelovanje in pomoč, strpnost, sprejemanje različnosti, zdrava tekmovalnost, spoštovanje športnega obnašanja na tekmovanjih, odnos do varovanja šolske lastnine in športne opreme, naravovarstveno ozaveščanje)

9. razred:

ŠPO:

  • učenci oblikujejo pozitivne vedenjske vzorce (vztrajnost, medsebojno sodelovanje in pomoč, strpnost, sprejemanje različnosti, zdrava tekmovalnost, spoštovanje športnega obnašanja na tekmovanjih, odnos do varovanja šolske lastnine in športne opreme, naravovarstveno ozaveščanje)

 

 

"Analiza, evalvacija in uskladitev vsebin Triglavske zakladnice s programi in učnimi načrti za osnovne šole je bila izvedena z zunanjim sodelavcem, dr. Iztokom Tomažičem, avtorjem številnih gradiv za osnovnošolske naravoslovne predmete in predavateljem didaktike na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani."

Vsebino je omogočil

Biosferna območja so območja ekosistemov z bogato biotsko raznovrstnostjo. Namenjena so ohranjanju ekosistemov in njihove biotske raznovrstnosti ter spodbujanju trajnostnega razvoja ob vključevanju in sodelovanju lokalnega prebivalstva.

V Sloveniji so bila do leta 2018 opredeljena štiri biosferna območja:

  • Biosferno območje Julijske Alpe        
  • Biosferno območje Kras         
  • Biosferno območje Kozjansko in Obsotelje     
  • Biosferno območje Mura 

V okviru projekta Sodelovanje med Las-i: Približjamo Unescova biosferna območja prebivalcem smo pripravili zanimive vsebine, ki bogatijo našo Triglavsko zakladnico.

»Za vsebino je odgovoren Javni zavod Triglavski narodni park. Organ upravljanja, določen za izvajanje Programa razvoja podeželja RS za obdobje 2014–2020, je Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.«

Fotografija

Freepik